dinsdag 12 oktober 2010

Laatste voorbereidingen

Druk druk en nogeens druk! Zo kan je de laatste dagen voor ons vertrek wel noemen! We hebben afgelopen weekend 90% van onze spullen verplaatst naar een garagebox (Thx, Geert!) daar ons appartementje verkocht wordt op het moment dat we in Zuid-Amerika zitten! Zonder een thuis thuis kunnen we dus als een vrije vogel naar het zuiden trekken :-)!

In tussentijd hebben we eveneens onze fietsen een nieuwe uitstraling gegeven met als doel ze er minder goed te laten uitzien en ze "off road ready te maken"! :-) Het weghalen van de spatborden, de nodige rollen ducktape en andere stickers hebben hun werk gedaan en de fietsen zien er al iets minder goed uit! Nu nog wat stof en modder en we zijn klaar!

5 opmerkingen:

  1. Succes met jullie ongetwijfeld prachtig avontuur.
    Jack (Transalpine-Run)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij wensen jullie veel geluk op jullie ontdekkingsreis MAAR wees voorzichtig! Enne... dos fanta's por favor!! :-)

    Mapa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. allé, morgen is 't zover. geniet ervan! ik hoop op veel verslagjes, zodat we mee op avontuur kunnen vanuit onzen bureaustoel! doetagoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij wensen jullie een fantastische reis toe en kijken nu al uit naar de verhalen!

    Tania, Stefan, Demi, Joren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo joris en wendy !! 10 maanden geleden plande ik een reis naar zuid amerika ! tijdens de voorbereidingen kwam ik uit op jullie site en mijn adem stokte bij het zien van jullie foto's ! ik dacht dit is EXACT wat ik wil ! :D ben ook geboren voor het avontuur en ik plan een gelijkaardige tocht als jullie.. hoogst waarschijnlijk op een nog hoger survival niveau ! maar jullie verhaal heeft me echt geinspireerd en was ook heel leuk om jullie filmpje te zien ! Doe me een plezier en voeg mij toe op facebook ( marnix geerkens ) of stuur mailtje naar marnixgeerkens@hotmail.com ! heb enkele vragen over z amerika en goeie tips zijn ook altijd leuk ! ga ook film maken van mijn reis en geloof me , die willen jullie zeker zien ;) haha alvast bedankt voor de ideeen die ik hier op deed !! prachtige site ! hasta luego

    ohja en morgen vertrek ik :p

    BeantwoordenVerwijderen